Summa sidvisningar

måndag 6 februari 2012

Nationalmuseum i Zürich

När jag igår scannade ett antal pappersbilder, testade jag samtidigt några dia-bilder. Tyvärr gick  det  inte och jag fick projicera diabilderna och  fotografera av den som jag gjort tidigare. Ett mödosamt arbete som inte  heller alltid ger bästa resultat. Men på något sätt vill jag digitalisera dom och spara dom innan diabilderna bleknar alldeles.

På mina stadsvandringar i Zürich har det  blivit en hel del stillbilder men framför allt flera videofilmer. (som jag ännu inte lyckats med att skapa i datan/bloggen). En slottsliknande byggnad med tinnar och torn kan man inte missa. Byggnaden  heter Landesmuseum. Jag har inte varit inne i den men  väl gått omkring där och fotogrtaferat den från alla  håll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar