Summa sidvisningar

onsdag 19 januari 2011

stinta i kortkort

Detta inlägg är live! Annars brukar jag preparera text och bild en dag i förväg när jag har tid. Hittade för några veckor sedan ett fotomontage på två  diabilder som skvalpat på hårddisken sedan jag hade fotograferat av dom. Där figurerade två flickor i kortkort. Fick för mig att det fanns en gammal låt med just denna titel. För att testa mitt minne gick jag in på YouTube och hittade denna låt

http://www.youtube.com/watch?v=DoF8eRXoSC8

Artisten som tydligen gjorde denna slagdänga känd var helt okänd för mig men musiken kändes igen. Ska i förbifarten sägas att många av muskikhänvisningarna i min blogg nödvändigvist inte är musik jag gillar. Dagens två bilder visar inte direkt någon hambodansande fäbostinta heller. Det är bara kortkort som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar