Summa sidvisningar

lördag 6 augusti 2011

Statyer ändrar färg


Från mitt besök på Lovön – Kina Slott  har jag visat de flesta bilderna. Hittade dock en till som jag inte flätade in i sammanhanget  vid inlägget för några dagar sedan.

Dessutom blev det några bilder på olika statyer inne i parken. För flera år sedan hade jag fotograferat alla vita marmorstatyer utanför slottet. Nu skulle jag ha bilder på de mörka bronsstatyerna kring fontänen. Lite svårt att fotografera numer p.g.a. avspärrningarna. Det blev inte heller några ”sensationella” bilder. De lockade däremot till att experimentera med i datan där jag  omvandlade dom till negativ






Den här sammansatta bilden höll jag på med länge innan jag fick ihop bilderna. Sömlös. Gjorde det i Paintshop Pro men fråga mig inte hur det gick till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar