Summa sidvisningar

lördag 17 september 2011

Badsäsongen är över


Trots att jag inte doppade mer än stortån i år, blev det ändå en del badbilder. När jag nu rensar bort dom från hårddisken blir det liksom ett avsked från sommaren. Men först en gammal diabild som jag tog någonstans i Sörmland på 60-talet. Lyckades förbättra den en del i PC:n.

Från ett trevåningshopptorn till ett mindre sådant  där man kunde beskåda olika hoppstilar.

Olika sätt att bada  kan man också  iaktta på våra allmänna badplatser. All tifrån topless till fullt påklädd. Att visa brösten på en  offentlig badplats anses inte vara stötande längre men visar jag  däremot bilderna på webben  kan det bli problem.

Den här molnbilden  vid Mälaren får  avsluta sommaren 2011. Nu vankas höstbilder  som jag redan tjuvstartat med  genom att visa  några skördebilder och svampar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar