Summa sidvisningar

tisdag 31 januari 2012

gnistrande kallt

Under natten var det under tio grader kallt men på dagen och med solens hjälp blev det drägligare vintertemperatur. I alla fall för den här trakten och för mig som inte har något hull på kroppen. När jag inte orkade argumentera med Tele2-supporten längre för att få tillbaka min internetanslutning, gick jag ut på en liten fotorunda i stället. Trots att det inte varit någon dimma under natten, hade det bildats en hel del rimfrost. Varje vinter bildas det ju rimfrost några gånger och man borde ha ledsnat på att ta bilder på så´nt. Men lika förbaskat tjusas man av dessa iskristaller och tar nya bilder. Igår var rimfrosten extra fin. Som saltflarn eller heter det flarnsalt? Egalt, ni vet vad jag talar om när ni ser bilderna här nedan




1 kommentar:

  1. Iskristallbilder kan man aldrig se för många av!
    Tjusiga bilder, precis i min smak! :)
    Ha en fin dag!
    /Pia

    SvaraRadera