Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2012

utslängd från syberrymden

Nu har jag lyckats med att rigga upp all den nya elektroniken och fått skrivaren att fungera.Piecel of cace när installationsskivan tas emot utan knorr. Alla program är inmatade och allt borde vara frid och fröjd. Men varför ska saker gå smidigt? Klart att det måste vara lite smolk i bägaren! Det borde vara den enklaste saken att skifta kabeln från modemet från den gamla datan till den nya. Det klarade jag också rent fysiskt. Men se´n  gick det inte längre att komma ut på nätet. Modemets gröna små lampor blinkar inte längre. Men hustruns lilla lap-top fungerar trots att den är ansluten på samma modem - fast sladdlöst. Och jag som inbillat mig att kabel borde vara säkrare! Nu använder jag detta lilla andningshål och lägger ut en vinterbild som jag tagit idag i det fina vädret


som små slilvergranar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar