Summa sidvisningar

lördag 19 november 2011

Congratulation and celebration


Det är inte helt utan viss stolthet som jag idag firar min 3-årsdag som bloggare. Med det här  inlägget  dristade jag mig att starta en blogg på metrobloggen för  3 år sedan. Sajten var ju inte  den allra enklaste att starta och hantera som nybörjare, men det fixade sig och på den vägen är det med bloggeriet. Ambitionen var att göra ett inlägg varje dag  vilket jag, med undantag av några juldagar, har hållit sedan starten. Bilderna gav texten eller  så är det tvärtom ibland. På så vis håller jag fotointresset vid liv och har sedan begynnelsen lagt ut cirka  4300 bilder. Som en liten jubileumsbilaga  här en liten kavalkad över bilder jag minns bäst. De ser ut som om dom vore tagna på gammaldags dia-film men är alla gjorda med min lilla digitalkamera och bearbetade i GIMP

























































Bloggen är för mig ett personligt tidsdokument med en del tillbakablickar och funderingar. Den aktiverar både kropp och själ  vilket känns stimulerande. Nästan som en drog.
 Cliff Richards melodi i rubriken får ni tänka  er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar