Summa sidvisningar

lördag 31 mars 2012

Déjà vu


P.g. av knäskadan sover jag i 2-timmars-pass och tassar omkring mellan varven för att få lite blodcirkulation i det inpackade benet. När jag således var uppe vid 4-tiden, såg jag att det snöade ute. Då infann sig samma känsla som för cirka en månad sedan när jag också vid denna tidpunkt  såg det granna snölandskapet utanför. Även nu for tanken att ta några bilder genom huvudet på mig. Samtidigt  även hur detta slutade förra gången.
Medan morgonkaffet skulle få svalna lite, tog jag på mig mina träskor och gick ut på altanen och tog dessa bilder


Bara en mikrosekund infann sig déjà vu känslan  att kunna halka. Det fanns dock ingen halkrisk som förra gången när det  nu var slask och inga dolda  isfläckar fanns. Lika riskfritt var det  på baksidan av huset där några våririsar  stod och huttrade i nysnön


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar