Summa sidvisningar

måndag 21 mars 2011

Söndag den 20:e mars 2011 kl. 11.32


Inte vilken dag som helst. Det var den dagen som termometern klättrade över 20 graders strecket i solskenet på altanen vid denna tidpunkt. Det var då jag även passade på att ta mitt första glas öl ute på den hemsnickrade bänken intill husväggen.

För att ölet inte skulle hinna bli ljummet, ställde jag glaset  i den kvarvarande snödrivan framför mig. F-ö. samma glas som jag  köpte 2 st för en guldtia hos Myrorna. Kan du läsa här .Jag är inte den som dricker en sejdel öl i ett svep. Här skulle jag  minsann bara sitta i vårsolen och njuta  och ta en klunk då och då.  Under tiden tittade jag  på snön där kristallerna gnistrade i solen . Passade på att ta en bild på snön kring ett nerbäddat löv.

I datan tog jag senare ut ett par bilder från denna med  enstaka detaljer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar